Close

Celebrity v čele kosmetických firem, jsou jejich produkty jedinečné?

Sephora

Parfémy ztvárněné slavnými osobnostmi nejsou nic nového. Na beauty scénu se tak dostávají kosmetické výrobky, za jejichž vznikem stojí právě celebrity. Nejde ale pouze o spolupráci se zavedenými značkami, ale o vytváření zcela nových kosmetických brandů! Zvučná jména jako Jessica Alba, Rihanna, Lady Gaga a Miranda Kerr jsou pro zákazníky hlavními lákadly. Otázkou však zůstává, zda tyto většinou drahé a luxusní produkty stojí opravdu za to.

Honest Company – od plenek a čisticích prostředků až po pleťovou kosmetiku

Značku Honest Company založila Jesssica Alba poté, co se stala matkou. Od té doby se totiž začala intenzivně zajímat o to, z čeho jsou jednotlivé kosmetické produkty složeny. Nelíbilo se jí nečisté složení plenek a dětské kosmetiky, které bylo plné chemie. Rozhodla se tedy zaměřit se na výrobu a prodej netoxické kosmetiky a čisticích prostředků, čímž potěšila všechny milovníky „bio“ a „organic“ produktů. Od září roku 2015 vypustila na trh Honest Beauty, odnož své hlavní značky, pod kterou se začala prodávat dekorativní a pleťová kosmetika. Samozřejmě bez obsahu sulfátů, parabenů a dalších syntetických látek.

Kora Organics – hvězdná kosmetika od Mirandy Kerr

Ani topmodelka Miranda Kerr nečekala a založila si vlastní australskou kosmetickou značku s přírodními a organickými produkty. Důkazem naprosté čistoty složení bez jakékoliv chemie je celá řada certifikátů. Kromě toho se produkty také pyšní osvědčením prokazujícím netestování na zvířatech. K založení firmy Mirandu vedlo její dřívější studium zdravého stravování a prostý fakt, že nemohla pro svoji pleť najít vhodnou kosmetickou péči.

Fenty Beauty – drahá dekorativní kosmetika ze Sephory

Příchod kosmetické značky Fenty Beauty do České republiky oslavovali nejen všichni fanoušci Rihanny, ale také milovníci líčení. V roce 2017, kdy zpěvačka založení oznámila, se strhla lavina nadšení, která ještě dnes neustala. Kosmetika Rihanny je totiž v mnoha ohledech jedinečná a průlomová. Z široké škály odstínů make-upu si totiž vyberou nejen světlé evropské typy, ale také černošky, které mají často problém najít v běžné kosmetice správný odstín.